شناسه خبر : 181957
تاریخ ارسال : ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ ق٫ظ

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: خدمات الکترونیک بانک ملی در پنج ساله گذشته و به خصوص در دوران کرونا چشمگیر است

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خط اعتدال درباره خدمات گسترده بانک ملی در دوران کرونا و میزان رضایتمندی مردم از آن، اظهار کرد: در طول شیوع بیماری کرونا، بانک ملی و مجموعه نهادهای مختلف آن، فعالیت‌های خود را به صورت الکترونیکی به مشتریان ارائه داده و دنبال کرده‌اند و این جای تشکر دارد که حجم مراجعات حضوری را کاهش یافته و اولویت خود را مشتری مداری درنظر گرفتند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: من خودم به شخصه تمام فعالیت‌های مرتبط با بانک ملی را که داشتم، بدون حضور فیزیکی در شعبه و به شکل غیر حضوری پیگیری کردم. امیدواریم در این زمینه کارهای جدی‌تری توسط دیگر بانک‌ها نیز صورت بگیرد تا امکان استفاده وسیع تر و گسترده تر عموم مردم از خدمات غیر حضوری فراهم شود.

وی تاکید کرد: همچنین بانک ملی در مقایسه با سایر بانک‌ها در این پنج سال گذشته خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده است و تحول شگرفی در زمینه بانکداری الکترونیکی داشته است.

جعفر قادری تصریح کرد: همچنین انتظار می‌رود بانک ملی این خدمات ارزنده را بصورت مداوم در دوران پساکرونا پیگیری کند. همچنین باید خدمات و فناوری خودش را با شرایط روز وفق دهد تا همچون گذشته رضایتمندی و اعتماد مردم را به عنوان یکی از باقدمت‌ترین بانک‌ها جلب کند تا الان نیز چنین بوده و همواره خدمات متنوعی را به مشتریان خود در زمینه‌های مختلف ارائه کرده و نسبت به بانک‌های دیگر پیشرو بوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: طبیعی است بانک ها اگر می‌خواهند جایگاه مناسبی پیدا کنند و در رقابت‌های بین بانکی سهم و جایگاه بهتری داشته باشند، بایستی مشتری‌مداری را به صورت جدی دنبال کنند. زیرا در شرایط فعلی که فضا رقابتی است، مردم به سراغ بانک‌هایی می‌روند که اهمیت بیشتری خود می‌دهند و درپی ارائه خدمات متنوع هستند و بانک ملی نیز این موضوع را تاکنون در دستور کار خود قرار داده است و کمک‌های بسیاری در زمینه اقتصادی به کشور انجام داده است.

این نماینده مجلس معتقد است: باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های وسیع و گسترده‌ای که در حال حاضر در کشور انجام شده است، بانک‌ها باید در زمینه زیر ساخت‌های الکترونیک با سرعت بیشتری پروژه‌ها و کارهای خود را به پیش ببرند و شرایطی به وجود بیاورند که مراجعه حضوری مردم به بانک‌ها کمتر شود.

قادری بیان کرد: باید بانکداری الکترونیک همانطور که سرلوحه برنامه‌های بانک ملی قرار دارد، توسط تمامی بانکهای دولتی و خصوصی دنبال شود و نیازی به تماس رو در رو و غیر ضروری با بانک‌ها نباشد. زیرا بدون شک این موضوع کمک می‌کند تا جلوی فسادها گرفته شود و شرایطی به وجود بیاید اعتماد به نظام بانکی را نسبت به گذشته بهبود و ارتقا ببخشد. بنابراین انتظار میرود بانک‌ها به گونه‌ای برنامه‌ ریزی کنند که موثرتر و بهتر بتوانند از ظرفیت‌های به وجود آمده، استفاده کنند.

وی همچنین گفت: بدین ترتیب در چنین شرایطی بانک ملی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بانکها، با استفاده از امکانات و نیروی انسانی مجرب پیشگام و الگوی دیگر بانک‌ها است و امیدواریم روز به روز با خدمات ارزنده خود به بهترین تبدیل شود.


اخبار مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی خطِ اعتدال بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.

بالا