شناسه خبر : 172734
تاریخ ارسال : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۱۰ ب٫ظ

خدمت‌رسانی کارمندان بانک ملی در روزهای سخت کرونایی

 سرویس اقتصادی خط اعتدال /حدود ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد؛ هرچند این بیماری خسارت‌های زیادی به مردم زده و روزانه جان چندین نفر از هم‌وطنان‌مان را می‌گیرد اما در لابلای این تلخی‌ها، شاهد اقدامات شیرین دیگری هستیم که نشان از نوع‌دوستی مردمان ایران‌زمین دارد.

با شروع موج اول کرونا، سُنت حَسنۀ »کمک مؤمنانه» به تبعیت از منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جای جای ایران اسلامی آغاز شد و تا کنون در چندین نوبت در اقصی نقاط کشور عزیزمان اجرا شده است.

کارکنان بانک ملی هم که از آغازین روزهای شروع کرونا، خدمات‌رسانی به مردم را تعطیل نکردند،هم‌پای سایر نیک‌اندیشان تلاش کرده‌اند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را میان اقشار نیازمند توزیع کنند.

تهیه و توزیع کالا‌های مصرفی خانوار، تهیه اقلام بهداشتی و نیز تامین لوازم التحریر میان کودکان در حال تحصیل مناطق محروم تنها بخشی از این اقدامات است.همچنین تعداد قابل توجهی از کارکنان بانک به صورت خودجوش بخشی از حقوق خود را برای تخصیص به نیازمندان اهدا کرده اند.

در تازه‌ترین مورد، مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) از کارکنان جناح ارزی بانک ملی ایران به سبب حمایت هایشان از فرزندان تحت پوشش این نهاد خیریه تقدیر کرده است.

بانک ملی ایران همچنین به صورت مستمر و فراگیر، از دیرباز بخشی از منابع خود را در اختیار نهاد‌های خیریه قرار داده است و از این رو به عنوان یک نهاد نیکوکار شناخته می‌شود. آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) و تسهیل اشتغال نیازمندان تنها گوشه‌ای از اقدامات حمایتی بانک از طبقه محروم جامعه است.

به هر روی کارکنان بانک ملی همچون سایر خدمات‌رسانان به مردم در شرایط کرونایی فعال هستند و برآنند با تسهیل خدمات‌رسانی غیرحضوری به زنجیره قطع انتقال کرونا کمک کنند. امید داریم با همکاری مردم عزیزمان به زودی به مهار این بیماری حقیر اما خطیر فائق آئیم.


اخبار مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی خطِ اعتدال بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.

بالا